پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی قدس

محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت روز قدس وآخرین جمعه ماه مبارک رمضان پیامی صادر نمودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان متن پیام بدین شرح است :

امام خمینی: روز قدس یک روز جهانی است و تنها به قدس اختصاص ندارد/ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

 باقبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان و شبهای قدر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس که تدبیر هوشمندانه معمار کبیر انقلاب است، روز قدس نماد هویت و اتحاد امتی شده است که کتاب آسمانی آنها، مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل است و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود. روز همدردی مسلمانان با آلام ملت مظلوم فلسطین و خروش امواج بلند و سهمگین ‌فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سالها ظلم و جنایت رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل و آمریکا است.

قدس نه یک مسجد برای مسلمانان و نه قبله اول آنان که قبله‌ی اول آزادی‌خواهان عالم است. این قبله سال‌هاست در اسارت است و این اسارت زخمی است بر قلب آزادی‌خواهان. و به همین دلیل صحنه‌ی صف‌آرایی مظلوم وظالم، خیر و شر، نیکی و پلیدی شد و قلب هنرمند اگر پاک باشد و فطرت الهی‌اش را پاس داشته باشد مگر می تواند ساکت بماند و دم برنیاورد.

امروز به برکت انقلاب اسلامی آزادی قدس نه تنها یک آرزو و رویا که یک حقیقت دست‌یافتنی است و دل‌های صدها میلیون مسلمان برای نماز در مسجدالاقصی لحظه شماری می‌کند.

دور نخواهد بود که راه‌پیمایی‌های روز قدس جمعه‌ی آخر ماه رمضان مسلمانان جهان تبدیل به جشن آزادی شود و این نگین سلیمانی از چنگال اهریمن آزاد شود و این بار هنرمندان آزادی‌خواه جهان نه برای فراغ قدس و بلکه برای پایان هجران و شوق وصالش هنرنمایی کنند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس، از مردم  شریف و ولایتمدار استان، به ویژه کارکنان اداره کل بهزیستی استان و جامعه هدف  دعوت می‌نمایم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی، امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) و شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی  قدس، در این حرکت مقدس و استکبار ستیزانه مشارکت کرده و بار دیگر فریاد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام داشته و با آرمان‌های بلند و مقدس معیار و معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایند.

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 105235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد