ا️شتهارد |نخستین جلسه شورای اداری شهرستان اشتهارد برگزار شد

روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه جلسه شورای اداری با حضور حجة‌الاسلام والمسلمین داوودی امام جمعه،مهندس کردلو فرماندار ، بهروز افشاری رئیس اداره بهزیستی و رؤسای ادارات شهرستان اشتهارد در محل سالن شهدای دولت فرمانداری برگزار شد.

️به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه مهندس کردلو ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و محکوم کردن حمله وحشیانه تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی اشاره نموده و خواستار عملی شدن مشارکت واقعی مردم در جهش تولید شد و مسئولین ادارات و مدیران صنایع را به تولید بهتر و بیشتر و مشارکت مردم در امر جهش تولید تشویق و ترغیب نمود.

وی در ادامه از فعالیتهای ادارات خدمات رسان مانند بهزیستی در طول تعطیلات نوروزی به مسافرین و مردم عزیز شهرستان اشتهارد تقدیر کرد.

در ادامه حجة‌الاسلام والمسلمین داوودی امام جمعه شهرستان اشتهارد ضمن تبریک سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات به شعار سال مقام معظم رهبری اشاره و اظهار داشت: باید مردم در همه صحنه ها به خصوص تولید مشارکت فعال داشته باشند و شهرکهای صنعتی اشتهاردوکوثرظرفیت بسیار مناسب برای تحقق شعار سال در شهرستان می باشند که باید از آنها استفاده و بهره برداری لازم بعمل آید.

کد خبر 105217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد