دومین جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز دومین جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان بهزیستی استان خوزستان در دفتر معاون توانبخشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،در این جلسه معاون توانبخشی، سرپرست معاونت پیشگیری،  مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی و کارشناسان سابق و فعلی مناسب سازی استان در خصوص چگونگی اجرای فرآیند ارزیابی شاخص مناسب سازی سال ۱۴۰۲ مربوط به جشنواره شهید رجایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


در پایان مصوب شد با توجه به مکاتبه با دستگاه های اجرایی استان جهت خودارزیابی سنجه مناسب سازی،  پیگیری لازم از طریق مدیران کل و رابطین ارزیابی دستگاهها جهت پاسخگویی به موقع انجام گیرد و همچنین،تیم ارزیابی دبیرخانه مناسب سازی مستقر در  بهزیستی استان تشکیل و بازدیدها طی هفته آینده شروع شود.

گفتنی است ارزیابی واحدهای شهرستانی دستگاههای اجرایی توسط کارشناسان بهزیستی شهرستانها همزمان با استان  وارائه  گزارشهابه دبیرخانه استان و برگزاری مستمر و هفتگی  جلسات این کمیته  تا زمان اتمام ارزیابی عملکرد  و بررسی چالش های اجرای ارزیابی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین در این جلسه برنامه های سالجاری دبیرخانه شورای امور سالمندان استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر  شد برنامه ریزی لازم جهت تشکیل جلسات دبیرخانه شورای امور سالمندان در استان با حضور استاندار و دستگاههای عضو  و اجرای سند راهبردی محیط دوستدار سالمند در استان با همکاری دستگاههای عضو و توسعه کمی و ارتقای کیفی بنیادهای فرزانگان استان انجام شود.

کد خبر 105121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد