ضیافت افطار  به میزبانی انجمن جامعه معلولین استان خوزستان برگزار شد

همزمان با شب بیستم ماه مبارک رمضان ، انجمن جامعه معلولین استان خوزستان میزبان جمعی از معلولین همراه با خانواده هایشان به صرف افطار در حسینیه شباب بستان اهواز بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،در این مراسم که باحضور فرماندار اهواز، مدیر کل بهزیستی خوزستان و مدیر بهزیستی شهرستان اهواز برگزار شد، حاضرین پس از مراسم جمع خوانی قرآن و عزاداری به مناسبت شب شهادت مولای متقیان و اقامه نماز مغرب و عشاء، به صرف افطار پرداختند .

مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان در این مراسم ضمن اشاره به بخشی از  فعالیت های بهزیستی در ماه مبارک رمضان، ازجمله بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، اطعام نیازمندان و مددجویان و اهدای بسته های معیشتی به مددجویان، به درخواست ها ی تعدادی  از مددجویان و معلولان و جامعه هدف بهزیستی پاسخ داد.

محسن حسین پور مدیر اداره بهزیستی شهرستان اهواز نیز ضمن پاسخگویی به درخواست و سوالات معلولان اعلام کرد: انشاالله با تلاش همکاران در بخش دولتی و غیردولتی تمام تلاشمان را جهت رفع مشکلات و نیازهای  افراد دارای معلولیت بکار خواهیم گرفت .

موالی زاده فرماندار  شهرستان اهواز نیز در کنار مدیر کل بهزیستی خوزستان و مدیر بهزیستی اهواز به صورت چهره به چهره با برخی از مددجویان و مراجعین  گفتگو کرد و پیگیری  درخواست ها و مشکلات ایشان را در دستور کار قرار داد.

کد خبر 105035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد