پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت گرامیداشت لیالی پرفیض قدرو ایام شهادت امیرالمومنین  حضرت علی (ع)

محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان طی پیامی گرامیداشت لیالی پرفیض قدرو ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ وَمَا أَدْرَاکَ مَا لَیْلَةُ الْقَدْرِ لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَةُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ سَلَامٌ هِیَ حَتَّی مَطْلَعِ الْفَجْرِ»

مولای متقیان امام علی (ع) مولود کعبه، نخستین شهیدمحراب و حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است، وی مظهر عدالت، آزادمردی و حماسه آفرینی می باشد که ملائک آسمانی بر دستان توانایش بوسه می زنند.

شب قدر شبی است که خورشید فروزان حیات امام علی علیه السلام، در افق روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم نفاق و کین، فرق انسان عدالت گستری را شکافت که برترین خلق پس از رسول خدا صلی الله علیه و آله بود.

 شب قدر شبی است که فرشتگان به زمین می آیند، هر امر و فرمان و تقدیری که از سوی خدا برای انسان به مدت یک سال تا شب قدر سال آینده معین شده فرود می آورند، انسان در شب های قدر که اوج معنویت در ماه مبارک رمضان است رنگ خدا می گیرد و در خلوت پر راز شب با عبودیت در پیشگاهش همه چیز را فراموش می کند و به آسمان پیوند می خورد.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی، بویژه مردم همدان  پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین توفیق درک فیوضات بیکران شب قدر را از خداوند متعال برایتان مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان وپیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع) را به محضرامام عصر (عج)، مقام معظم رهبری تسلیت عرض مینمایم.

 محد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 104974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد