پویش مثبت ماه بهزیستی ابهر ۳ میلیاردی شد

رئیس اداره بهزیستی ابهر از  کمک های  نقدی و غیر نقدی خیرین ابهری در ماه مبارک رمضان و سال نو خبر داد و گفت: خیرین ابهری بیش از ۳ میلیارد ریال  بصورت کمک های نقدی و غیر نقدی در نیمه اول ماه مبارک رمضان به جامعه هدف بهزیستی کمک کردند که نسبت به سال گذشته این مشارکت افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ابهر علی لطیفی با بیان اینکه کمک های غیر نقدی در قالب کمک هزینه خرید جهیزیه ،پوشاک،  کفش و مواد غذایی است، افزود: کمک‌های مومنانه با حفظ حرمت نیازمندان و توجه به نیازهای ضروری آنها انجام می شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته  خیرین این شهرستان بیش از ۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به افراد نیازمند و تحت پوشش کمک کردند، خاطرنشان کرد:   نیکوکاران نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی در قالب کمک هزینه درمان ، مسکن ، جهیزیه، لوازم ضروری و بیش از یک میلیارد تومان به صورت غیرنقدی برای تامین پوشاک ، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و .. جهت توزیع در بین مددجویان تحت پوشش ، به واحد مشارکت های مردمی اهداء کرده اند.
لطیفی به برگزاری پویش مثبت ماه به‌منظور بر آوردن آرزوی‌های جامعه هدف سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: خیرین می توانند برای برآوردن آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل ( بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر ( تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی، آرزوی آینده شیرین برای ایتام ( کمک به مهارت آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم ( حمایت از بانوان سرپرست خانوار) در این پویش شرکت کنند.
رئیس اداره بهزیستی ابهر به استفاده از ظرفیت گروههای جهادی در تامین نیازهای مددجویان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم  از همه ظرفیت‌های مردمی در راستای خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استفاده کنیم و در این مسیر بدون همکاری و مشارکت جهادی مردم و گروه های جهادی ، بسیاری از برنامه‌های محرومیت‌زدایی تحقق نمی یابد.
وی ادامه داد: همشهریان می توانند جهت یاری و تحقق آرزوهای جامعه هدف هدایای مالی خود را به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان به شماره کارت ۶۲۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶ واریز و یا جهت اهدای کمک های غیر نقدی و خدماتی به اداره بهزیستی شهرستان ابهر و بخش مشارکت های مردمی این شهرستان مراجعه نمایند.

کد خبر 104921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد