رباط کریم | استقرار دو مرکز اورژانس اجتماعی در ورودی های شهرستان و شهر جدید پرند طی ایام نوروز 

رئیس بهزیستی رباط کریم از استقرار تیم‌ اورژانس اجتماعی  در شهرستان، ‌ طی ایام نوروز به منظور خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، بهادر مهکی رئیس بهزیستی ضمن تبریک سال نو اعلام کرد: تیم‌های کارشناسی اورژانس اجتماعی در حوزه‌های روانشناسی و مددکاری، همزمان با آغاز سال نو تا پایان تعطیلات نوروزی با هدف آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در حوزه کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سراسر شهرستان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران هستند.

وی بیان کرد: کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی در تعطیلات نوروز هم پاسخگوی تماس‌های مردم با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی هستند و در صورت نیاز به مداخله، تیم سیار اورژانس به مکان مورد نظر اعزام می‌شود.

مهکی از عموم مردم و مسافران نوروزی خواست در صورتی که با مواردی از جمله همسر آزاری، سالمند آزاری، معلول آزاری، کودک آزاری، اختلافات خانوادگی، فرار از منزل، اختلال هویت جنسی، اقدام به خودکشی و افکار خودکشی و سایر افرادی که در بحران قرار دارند برخورد کردند، با خط ۱۲۳ تماس حاصل کنند تا زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

کد خبر 104701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد