برگزاری اردوی تفریحی و آموزشی فرزندان شبه خانواده در شهرستان کهگیلویه

اردوی تفریحی و آموزشی فرزندان شبه خانواده در شهرستان کهگیلویه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به نقل از رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه در تاریخ 1402/12/27دو گروه از فرزندان شبه خانواده پسر ودختر (فرزندان نگهداری در خانواده) به اردوی یک روزه در شهرستان کهگیلویه رفتند.

شکرایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه در این باره گفتند : اوقات فراغت واردوهای آموزشی تفریحی به همان اندازه که برای بزرگسالان ارزشمند است برای کودکان هم ارزشمند و مغتنم است.

ایشان بیان نمودند این اردوها بهترین و عالی‌ترین موقعیت را برای پروش استعداد،مهارت ها،وعلاقه مندیها کودکان فراهم و در رشد کودکان،کاهش استرس و کمک به رشد اجتماعی کودکان وایجاد فرصتی برای تجربی زندگی کودکان است و همچنین باعث گسترش روابط دوستانه و صمیمی بین کودکان می شود.  

شکرایی افزود: بسیاری از کودکان دوست دارند در فعالیت های آموزشی و تفریحی مشارکت داشته باشند اما وسایل کافی و یا دسترسی به یک تفریح و سرگرمی سالم و مطمئن برای این کار ندارنددر همین راستا به منظور ارائه خدمات بهتر و بهینه تر اداره بهزیستی کهگیلویه برای دو گروه دختران و پسران شبه خانواده یه اردوی آموزشی را برنامه ریزی کرده که گروه دختران از یک کارخانه تولید لوله پلیتیلین و گروه پسران از کارخانه آجر بازدید کردند .

وی گفت : اپراتور و کادر فنی هر دو کارخانه ضمن معرفی مصالح اولیه طرز تهیه محصول نهایی روی خط تولید را به هردو گرو ه آموزش داده اند و کودکان از این اردو بسیار لذت بردند پس از بازدید از کارخانه هردو گروه جهت اقامه نماز مغرب وعشاء و صرف افطاری ضیافت ماه مبارک رمضان به مسجد رفتند و نماز را به امامت  امام جماعت اقامه نموده اند.سپس بسته های پکیج آموزشی به این کودکان اهدا وسپس با وسیله نقلیه به محل سکونت فعلی خود اعزام گردیده اند.

کد خبر 104607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد