رباط کریم |تقدیر دادستان رباط کریم از رئیس، پرسنل و مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان

محمد یوسف وند دادستان رباط کریم از زحمات صادقانه ی رئیس و پرسنل و مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،   محمد یوسف وند در  پایان سال ۱۴۰۲ گفت ما روزانه شاهد آسیب های اجتماعی و مشکلات جامعه هدف بهزیستی هستیم که رفع این مشکلات با همراهی و همیاری مراکز تحت نظارت و کارشناسان خدوم بهزیستی امکان پذیر شده است

دادستان رباط کریم خدمت در سازمان بهزیستی را صدقه جاریه زندگی عنوان کرد و گفت : طبق آیات و روایات، خدمت به خلق خدا، مخصوصاً افراد نیازمند و آسیب دیده موهبتی الهی است.

مدعی العموم رباط کریم با اشاره به ارتباط و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی شهرستان با اداره بهزیستی درجهت کاهش آسیبهای اجتماعی موجود از جمله طلاق، اعتیاد،  تسهیل درفرآیند فرزندخواندگی و... اظهار امیدواری کرد؛ مجموعه قضائی شهرستان بتواند همراه و همگام با اداره بهزیستی نقش مثبت و ارزنده خود را در جهت خدمت به مردم ایفا کند.

یوسف وند در پایان افزود : فعالیت در بهزیستی مانند قوه قضاییه با توجه به مشکلات خاصی که جامعه هدف این دو ارگان دارند روحیات خاصی را می طلبد و از این جهات به رئیس و پرسنل پرتلاش این اداره خداقوت و خسته نباشید می گوئیم.

در پایان با اهداء لوح از بهادر مهکی رئیس بهزیستی و مینا صمدی نیا مسئول اورژانس اجتماعی تقدیر شد.

کد خبر 104574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد