شهر قدس | افزایش سهمیه کمپ ماده ۱۶ شهرستان

رئیس  بهزیستی شهرستان قدس در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از افزایش سهمیه کمپ ماده ۱۶ شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهران، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نشست شورای هماهنگی مبارزه با مشروبات الکلی شهرستان با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس، وحید گلی کانی  فرماندار قدس و دیگرمسئولین دستگاه‌های اجرائی مرتبط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اعظم فروتن رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در این نشست بیان کرد: با پیگیری‌های متعدد صورت گرفته، شاهد افزایش سهمیه کمپ ماده ۱۶ شهرستان(کمپ طلوع سبز رهایی) هستیم اما نگاه ما در این حوزه نبایستی صرفا جمع‌آوری معتادین متجاهر باشد بلکه سلامت، روح و روان این افراد نیز بایستی مدنظر قرار گیرد.

رئیس اداره بهزیستی افزود: از شروع سال تا به حال طرح‌های جمع‌آوری مختلفی در سطح شهرستان اجرا شده اما زمانی که در این جمع‌آوری‌ها با یک چهره آشنا مواجه شویم بایستی نسبت به آسیب‌شناسی این چرخه‌ای که در سطح شهرستان صورت گرفته، پرداخته شود.

وی افزود به الگوسازی در مراکزی که این نوع افراد جهت درمان مستقر هستند از موضوعات حائز اهمیت است بنابراین شاغلین این مراکز می‌بایست طبق معیارها و شاخصه‌های علمی‌ خاصی گزینش شوند.

فروتن عنوان کرد: همانطور که قبلا نیز بیان شده باید بسترسازی موضوعات مختلف با آموزش و کشف استعدادها را در دستور کار قرار دهیم چراکه یکی مولفه‌های این چرخه بازتوانی قطعا تامین اشتغال این افراد خواهد بود.

کد خبر 104572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد