رایحه شمیم نواز بهار، نویدبخش سالی نکو و پربرکت

دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را به خانواده بزرگ و صمیمی بهزیستی این اداره کل تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است : 

« یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال »

دگر باره رایحه مفرح و شمیم نواز بهار، مژده ی نو شدن سال و زنده شدن حیات طبیعت را به همگان نوید می دهد و همزمانی با ضیافت الهی، شمیم  بهار قرآن و بهار طبیعت را مضاعف کرده است.

در سالی که همگی در کنار هم، با همراهی و کمک همدیگر سپری نمودیم ؛ شاهد موفقیتهای شایان توجهی بودیم که جز با همدلی، هم افزایی و اهتمام ویژه تمامی همکاران امکان پذیر نبود.

انتخاب اداره کل بهزیستی استان در ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کسب امتیاز نخست در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی در سطح استان و بین ادارات کل بهزیستی سراسر کشور، انتخاب به عنوان دستگاه برتر در سطح استان در برپایی میزهای خدمت جهادی، کسب رتبه برتر در اقامه نماز در بین دستگاههای استان، رتبه های برتر کشوری در ارزیابی های نظامنامه معاونتها و دفاتر سازمان بهزیستی کشور، کسب رتبه نخست تیم والیبال بانوان همکار در مسابقات ورزشی کارکنان سازمان بهزیستی، برپایی موفقیت آمیز جشنواره ورزشی افراد دارای معلولیت و کسب سه رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها بخشی از موفقیتهای کسب شده در سال جاری بود.

ضمن ابراز مراتب سپاس و تشکر خود از تلاش و زحمات کلیه همکاران عزیز، امید است در سال آتی در ظل عنایات خاصه پروردگار، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاشهای همکاران، با ارتقاء سطح ارائه خدمات به جامعه هدف بتوانیم ؛ شاهد تداوم حرکت رو به رشد فعالیتها و اقدامات بهزیستی استان باشیم و در راستای جلب رضایت الهی و رشد کیفیت زندگی جامعه هدف گامهای موثر و ارزنده ای برداریم.

از ایزد منان سالی سرشار از توفیقات الهی، موفقیت، کامیابی و صحت برای کلیه جامعه هدف، همکاران و خانوداه های ایشان مسالت می نمایم.

دکتر فرگل صحاف

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 104553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد