دیدار مسئولان استان با کودکان مراکز شبه خانواده در آستانه سال جدید

در آستانه فرارسیدن سال نو ، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان با کودکان و نوجوانان خانه دختران بیت الزهرا (س) و بیت الرقیه (س) دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با همراهی سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان ، معاونین امور اجتماعی و پیشگیری بهزیستی استان و رییس بهزیستی بندرعباس ، در آستانه فرارسیدن سال نو با کودکان و نوجوانان خانه دختران بیت الزهرا (س) و بیت الرقیه (س) در بندرعباس دیدار کردند.

در این دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن دیدار صمیمی با کودکان و نوجوانان این مراکز ، از خدمات شایسته و زحمات پرسنل و مربیان قدردانی کردند.

در پایان ضمن آرزوی سالی پر از موفقیت و سلامتی برای دختران ، هدایایی به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ به کودکان و نوجوانان این مراکز اهدا گردید.

گفتنی است خانه دختران بیت الزهرا (س) و بیت الرقیه (س) مراکز مراقبت و نگهداری از کودکان و نوجوانان دختر بی سرپرست و بد سرپرست ۶ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال هستند که در بندرعباس و تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارند.

کد خبر 104539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد