کمیته بررسی پرونده های متقاضیان فرزند خواندگی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ در راستای بررسی درخواست خانواده های متقاضی فرزند، کمیته فرزندخواندگی با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران، محمودی رییس اداره حراست بهزیستی استان، اعضای کمیته و تعدادی از متقاضیان پشت نوبت فرزندخواندگی در بهزیستی مازندران برگزار که طی این جلسه پرونده های متقاضیان بررسی که در نتیجه تعدادی خانواده جهت واگذاری فرزند تعیین تکلیف شدند.

گفتنی است: متقاضیان ثبت نام فرزند خواندگی که دارای شرایط لازم برای ثبت این درخواست بوده و مدارک مورد نیاز را نیز دارا می باشند، می توانند به سامانه ثبت نام فرزند خواندگی بهزیستی، به آدرس adoption.behzisti.net  مراجعه و پس از پر کردن فرم های مربوطه، برای ثبت نام فرزند خواندگی و پیگیری درخواست خود اقدام نمایند. 

پس از ثبت‌ نام اولیه متقاضیان، در مرحله بعدی اطلاعات به کارشناسان مربوطه انتقال می‌یابد تا مراحل بعدی اعم از مباحث مددکاری و اقدامات مربوطه صورت پذیرد.

شایان ذکر است در سامانه فرزند خواندگی، فرآیند ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاع، معرفی کودک و پیگیری های متقاضیان به شکل الکترونیکی انجام می شود.

کد خبر 104279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد