برگزاری جلسه شورای مشارکت های مردمی استان هرمزگان

جلسه شورای مشارکت های مردمی استان هرمزگان به ریاست معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان ، مدیران موسسات و مراکز غیردولتی و جمعی از خیرین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای مشارکت های مردمی استان هرمزگان به ریاست احسان کامرانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و با حضور سپیده جوادی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان ، مدیران موسسات و مراکز غیردولتی و جمعی از خیرین در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

احسان کامرانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه پرفیض و برکت را بهترین زمان برای انجام کارهای خیر دانست و اظهار کرد : کار خیر حتما پرداخت پول نیست بلکه کار خیر این است که آنچه وظیفه ماست به درستی انجام دهیم.

وی افزود: هرمزگان، استانی غنی و ثروت مند در همه جهات است و استانی که دارای سرمایه های فکری ارزشمند در همه مناطق خود هست واژه محرومیت بر آن معنا ندارد.

کامرانی، خاطرنشان کرد: جبران برخی عقب ماندگی های هرمزگان در برخی بخش ها به ویژه زیرساخت ها تنها با امکانات دولتی تنها امکان پذیر نیست و ضروری است از ظرفیت های مردمی در این راه بهره گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تقدیر از خیرین استان گفت: خیران هرمزگانی اقدامات مطلوبی در بخش های مختلف برای جبران عقب ماندگی های استان انجام داده اند که قابل تحسین است و ضروری است استمرار یابد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان نیز در این جلسه با ارائه گزارش مختصری از خدمات و فعالیتهای سازمان در حوزه های مختلف به جامعه هدف و عموم اظهار داشت : سازمان بهزیستی دارای مسئولیت های متنوع و گسترده ای است که با توجه به طرح ها ،برنامه ها  و خدمات گوناگون دایره وسیعی از خدمات را به آحاد مردم از دوران جنینی تا سالمندی ارائه می نماید .

جهانشاهی با اشاره به رسالت‌های سازمان بهزیستی در امر آگاه‌سازی مطرح کرد: دفتر پیشگیری از معلولیت‌های بهزیستی، فعالیت‌های مختلفی از جمله غربالگری شنوایی و بینایی کودکان ، برنامه های آگاهسازی پیشگیری از معلولیتها و رصد میزان شیوع و بروز معلولیت‌ها را برعهده دارد که مهم‌تر از همه و تخصصی‌ترین فعالیت آن انجام مشاوره ژنتیک و آگاهی‌رسانی در جهت ارتقاء سطح سلامت و کاهش معلولیت براثر ناهنجاری ها و بیماری های ژنتیک است .
جهانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیراز همراهی خیرین و موسسات خیریه با جامعه هدف بهزیستی افزود: بی شک این همراهی راهگشای امید آفرینی ، محرومیت زدایی و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی است زیرا بدون همراهی نیکوکاران استان بخش اعظمی از مشکلات مددجویان لاینحل می ماند.

گفتنی است در این جلسه تعدادی از خیرین به بیان فعالیت ها ، برنامه ها و چالش های پیش رو پرداخته و در پایان از آقایان سید عبدالله هاشمی ، محمدرضا صفا ، عبدالرضا شیبانی و عین الدین صدیقی از خیران همراه با بهزیستی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

تقدیر از فعالان توسعه مشارکت‌های مردمی در راستای اهداف بهزیستی پایان بخش این جلسه بود.

کد خبر 104240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد