ملارد | بازدید پایانی سال از مراکز نگهداری شبانه روزی توانبخشی

به منظور بررسی عملکرد یکساله مراکز و همچنین سنجش میزان آمادگی آنها در نحوه خدمات رسانی در تعطیلات عید نوروز بازدیدی با حضور پروین یاری زاده مسئول حراست، اعظم عینی مسئول مدیریت عملکرد و کارشناسان توانبخشی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد رئیس اداره با اشاره به نظارت تیم تخصصی در تعطیلات گفت: در روز های تعطیل نیز در ساعات مختلف شبانه روز بر عملکرد مراکز نگهداری نظارت داشته و ارتباطی دو سویه میان مراکز و مجموعه بهزیستی برقرار است.

پروین یاری زاده مسئول حراست با تاکید بر لزوم رعایت تمامی موارد دستورالعمل های تخصصی گفت: مسئولیت مراکز شبانه روزی در مناسبت هایی مانند  عید نوروز و ... بیشتر بوده و بایستی با برنامه ریزی دقیق و در نظر گرفتن تعداد کافی پرسنل در هر شیفت، اطمینان از دوربین های مدار بسته و ...  به شکل صحیح خدمات رسانی کنند.

اعظم عینی مسئول مدیریت عملکرد نیز با تشریح بازدیدهای صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون گفت: به جهت برنامه ریزی دقیق تر و همچنین آمادگی بیشتر جدول بازدیدهای سال جدید تهیه شده تا بتوانیم با آرامش و دقت نظر در تمام طول سال نظارتی دقیق بر تمامی مراکز غیردولتی داشته و با تعامل هرچه بیشتر موانع را مرتفع کنیم.

کد خبر 104061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد