انتصاب سرپرست  جدید بهزیستی شهرستان فامنین

طی مراسمی با حضور جناب آقای محمد مهدی شاهقدمی مدیرکل بهزیستی استان همدان در محل دفتر فرماندار شهرستان فامنین از زحمات آقای ابوالقاسم حسینی رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان تقدیر و آقای ابوالقاسم قربانی به عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی فامنین معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن ابلاغ محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی بدین شرح است :

برادر گرامی جناب آقای ابوالقاسم قربانی

سلام علیکم

نظر به مراتب و تعهد، تجارب و توانمندیهای جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست نمایندگی بهزیستی شهرستان فامنین منصوب میگردید تا زیر نظر اینجانب ودر تعامل مناسب با معاونین مربوطه انجام وظیفه نمائید.

با توجه به سیاست دولت محترم خدمتگزار مبنی بر توسعه و گسترش برنامه های رفاه اجتماعی و عمق بخشی و اثر بخشیدن خدمات پایدار و عزت مدار به افراد جامعه به ویژه گروه های تحت پوشش خانواده بزرگ بهزیستی  انتظار دارم ضمن بهره مندی از نظرات و دیدگاههای همکاران ارجمند و کارکنان شریفآن مجموعه و اندیشه های صاحبنظران و متخصصین در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان به اولویت موارد ذیل اهتمام وویژه نمائید.

۱-تلاش در راستای توسعه و ترویج  رویکرد و رفتار سازمانی و تخصصی با تاکید بر رعایت ضوابطو مقررات و اعتدال در امور.

۲-اطلاع رسانی و آگاه سازی نسبت به فعالیتهای سازمان و جلبمشارکتهای اجتماعی، مردمی و تخصصی و احیاءمسئولیت های اجتماعی سایر نهاد ها در ارتقاء کیفیت خدمات سازمان.

۳-برنامه ریزی منطقه ای در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و بستر سازی در راستای ایجاد امنیت و سلامت جامعه.

۴-توسعه و تقویت گسترش برنامه های پیشگیرانه با اولویت جامعه هدف سازمانی.

۵-توجه و تاکید برسلامت اخلاقی و رفتاری در حوزه اداری و مقابله با هر نوع تخلف در این زمینه.

۶- اهتمام ویژه به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کلیه برنامه های تخصصی و پشتیبانی در جهت ارتقاءبهره وری خدمات و کاهش هزینه های جاری.

۷-با توجه به تاکید بر وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان با رعایت اصول عدالت توزیعی.

امید است با اتکال برایزد منان و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج اله) و رهبری مدیرانه و عالمانه مقام معظم رهبری و پیروی از سیاست ها و تدابیر دولت خدمتگزار، توفیق روز افزون و صادقانه یه مردم گرانقدر شهرستان و گروه های هدف را داشته باشد.

 محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل  

. لازم به ذکر است آقای ابوالقاسم حسینی بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال خدمت در بهزیستی به  بازنشستگی نائل  گردیدند.

کد خبر 103975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد