۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
شهریار | مراسم روز درختکاری

همزمان با هفته درختکاری و به مناسبت روز درختکاری ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار به همراه مدیران و مسئولین و معاونین این ادار در محوطه بیرونی اداره بهزیستی نهال کاشتند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ناصر نیک افشار در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش مهم درختکاری در راستای ایجاد محیطی با طراوت گفت: امروز با حضور همه عزیزان در محوطه هزار متری در اداره بهزیستی به مناسبت روز درختکاری اقدام به کاشت درختان مثمر نمودیم تا ان شاالله در این حوزه نیز به مانند سال‌های قبل حرکتی متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

 وی افزود :روز درختکاری برای اداره بهزیستی روزی نمادین است افرادی که دچار معلولیت هستند به نام خود درختی را می‌کارند و این درختان رشد می‌کنند و ثمره خواهند داد و یادگاری برای آنها خواهد بود.

 ناصر نیک افشار در ادامه بیان داشت: همچنین کاشت درخت الهام بخش اهداف بزرگ سازمان بهزیستی می باشد که به نوعی ایتام را تحت پوشش خود قرار داده است تا در آینده برای کشور ثمربخش و کارآفرین باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار اظهار داشت:  از بعدی دیگر پرورش گیاهان، کاشت و شادابی و رشد آنها زحمت زیادی دارد و این مثال خوبی است برای ایتام عزیز که برای جامعه ما با سختی پرورش یافته و انشالله بعنوان نخبگان اثربخش خواهند بود.

 گفتنی است در این مراسم همه حاضرین اقدام به کاشت درختان مثمر ۱ تا ۳ ساله نمودند.

کد خبر 103935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد