در رسانه| حذف پشت نوبت در کمیسیون پزشکی مددجویان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی

 مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از کمیسیون روزانه مددجویان تحت پوشش و حذف پشت نوبت در کمیسیون‌های پزشکی خبر داد.

 ایسنا: فرگل صحاف در نشست هم اندیشی روسای ادارات پذیرش شمالغرب کشور با ستاد هماهنگی و پذیرش گروه‌های هدف، اظهار کرد: تاسیس اداره پذیرش جزو بهترین برنامه‌های سازمان بهزیستی می‌باشد و جایگاه این اداره در تسهیل ارائه خدمات حائز اهمیت مضاعف می‌باشد و نیاز به گسترش این ساختار تسریع و تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف احساس می‌شود.

وی با بیان وجود چالش‌ها در این حوزه ابراز کرد: لزوم رفع تفاوت‌های موجود فی ما بین آیین نامه‌های معاونت‌های تخصصی و اداره پذیرش یکی از چالش‌هایی است که حل آن توسط رئیس ستاد پذیرش کشور مورد انتظار است.

صحاف، رسیدن تعداد افراد پشت نوبت بهزیستی استان به صفر را از اقدامات قابل تحسین سازمان در دولت سیزدهم دانست و ادامه داد: حداکثر زمان برقراری مستمری افراد از لحظه تحت پوشش قرار گرفتن تا سه ماه می‌باشد و بروز بودن انجام کمیسیون‌ها و صفر بودن تعداد پشت نوبتی.های کمیسیون‌های پذیرش از سایر موفقیت‌های اداره هماهنگی و پذیرش گروه‌های هدف است.

کارشناس ستاد پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور نیز در این نشست، آرامش مددجویان در اداره پذیرش را حاکی از سعه صدر، آرامش و صبوری رئیس و کارکنان مجموعه دانست. 

وفادار با بیان نقش نشست‌های هم‌اندیشی در رفع چالش‌های موجود در دستورالعمل ها و روندهای اجرایی ابراز کرد علی رغم اطلاع رسانی سریع اخبار به واسطه فضای مجازی، تاثیر نشست‌های هم اندیشی حضوری در تبادل نظر و ارائه پیشنهادها و راه حل‌های مجرب در حل چالش‌های موجود، غیرقابل انکار می‌باشد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات موثر اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی آذربایجان شرقی افزود: آرامش ارباب رجوع اداره پذیرش استان حاکی از سعه صدر، آرامش و صبوری رئیس و کارکنان این اداره است و امیدواریم با هم اندیشی در این نشست بتوانیم گامی موثر در رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی برداریم.

ارائه خدمات موثر با تقویت ارتباطات دورن بخشی و برون بخشی

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی آذربایجان شرقی، تسهیل و تسریع در امور مراجعان را از اصلی‌ترین اهداف اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی آذربایجان شرقی عنوان کرد.

احد جبارزاده با اشاره به نقش ساختار سازمانی این اداره در نظم دادن به افراد و فعالیت‌ها بیان کرد:

این اداره با هدف گذاری و برنامه ریزی با حمایت‌های ویژه مدیرکل اقدام به ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی با رویکرد تکریم ارباب رجوع کرده است و در این زمینه با تقویت ارتباطات درون بخشی و برون بخشی اعم از دادستانی، بیمارستانها و... اقدام به تسهیل پذیرش یکپارچه جامعه هدف می‌کند.

وی ارتباط با کمیته امداد، خیریه‌ها و سایر نهادهای مرتبط را از اقدامات اداره مذکور جهت رفع مشکلات مراجعانی که طیق مقررات نمی‌توانند تحت پوشش بهزیستی قرار بگیرند؛ عنوان کرد .

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، لازم به ذکر است نشست کاری روسای ادارات پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی شمال‌غرب کشور، در تبریز برگزار شد و چالش‌ها و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات و راهکارهای لازم، ارائه شد.

کد خبر 103926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد