ملارد | دیدار رئیس اداره بهزیستی با مدیرعامل شهرم صنعتی صفادشت

طی جلسه ای به منظور بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود جهت خدمات رسانی به جامعه هدف، داود فهیم راد رئیس اداره به همراه مریم سلطانی مسئول مشارکتهای مردمی با رهگذر مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد رئیس اداره ضمن تقدیر از همراهی و حمایت همیشگی مسئولین  و خیرین در شهرستان گفت: با توجه به عید نوروز و همچنین آغاز ماه مبارک رمضان، اداره بهزیستی بیش از پیش نیازمند حمایت همه جانبه جهت رسیدگی  و رفع مشکلات توانخواهان خود می باشد.

وی افزود: دریافت حمایت از گروه های صنعتی محدود به حمایت های مالی نمی شود و می توان با ایجاد اشتغال جهت توانخواهانی که امکان انجام کار را دارند شرایطی را محیا نمود که موقعیت اجتماعی و مالی این افراد و خانواده آنها کاملا تغییر کند.

داود فهیم راد با تشریح برخی آسیب های موجود در شهرستان گفت: در کنار اقلام معیشتی چون مواد غذایی و ... مددجویان و تواخواهان نیازمند تجهیزات توانبخشی، پزشکی، بهداشتی و بسیاری دیگر میباشند که امیدواریم ضمن بهره مندی از اعتبارات سازمانی با حمایت تمامی افراد زحمتکش و دلسوز در شهرستان گوشه ای از مشکلات این عزیزان را رفع کنیم.

کد خبر 103853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد