خدماتی از بهزیستی البرز که ۲۴۸ نفر از مددجویان را خانه‌دار کرد

در راستای اهمیت توانمندسازی معلولین ،زنان سرپرست خانوار و مددجویان تحت پوشش در خصوص تامین کمک هزینه خرید و ساخت مسکن در سال جاری به ۲۴۸ نفر از متقاضیان واجد شرایط خدمات ارائه گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان البرز مدیر کل بهزیستی استان البرز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی برش تعیین شده بهزیستی کشور برای البرز در زمینه واگذاری مسکن گفت : در راستای اهمیت توانمندسازی معلولین ،زنان سرپرست خانوار و مددجویان تحت پوشش در خصوص تامین کمک هزینه خرید و ساخت مسکن در سال جاری به ۲۴۸ نفر از متقاضیان واجد شرایط خدمات ارائه گردید. 

وجیهه محمدی فلاح در ادامه گفت : با توجه به تسهیلات تبصره ۱۶ ودیعه مسکن قرض الحسنه نیز از مجموع اعتبارات کلی مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال تسهیلات، به ۲۱۸ نفر از متقاضیان تحت پوشش نیازمند اعطا گردیده است .

محمدی فلاح در راستای خدمات پس از تکمیل مسکن نیز گفت : براساس جز ۶ بند (الف ) تبصره ۶ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مبنی بر معافیت مالیاتی انشعابات آب ، برق ، گاز و همچنین صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری و دهیاری، برای ۹۶ خانواده مددجوی بهزیستی خدمات ارائه گردیده است که معادل ارزش ریالی این خدمات حدود ۷ میلیارد ریال بوده است .

کد خبر 103798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد