کمیته فنی تخصصی مناسب سازی معابر و اماکن برگزار شد

روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه پنجمین کمیته فنی تخصصی مناسب سازی ذیل کمیته های اجرایی ستاد مناسب سازی به ریاست نماینده اداره کل دفتر فنی ،عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز و به دبیری دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی استان البرز و سایر اعضاء با موضوع بررسی وضعیت مناسب سازی معابر شهری و اماکن عمومی فردیس در محل اداره بهزیستی شهرستان فردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در ابتدای این جلسه باوی دبیر کمیته ضمن عرض خوش آمد گویی به تمامی اعضاء کمیته فنی و همچنین نماینده فرمانداری و شهرداری شهرستان فردیس ،به نمایندگی از مدیر کل بهزیستی استان البرز از مهندس نقدزاده ریاست کمیته تخصصی مناسب سازی استان البرز در راستای همکاری و تعامل با دبیرخانه و کسب رتبه با تقدیم لوح سپاس تقدیر بعمل آورد و بر برگزاری و تداوم جلسات ستاد و کمیته ها و پیگیری بموقع مصوبات تأکید کرد.

در ادامه شهردار شهرستان فردیس گزارشی از وضعیت مناسب سازی معابر و اجرای پروژه های انجام شده و در حال اجرا بصورت مصوّر ارائه داد و سپس نمایندگان تشکل های مردمی نسبت به چالش های موجود در سطح شهر از جمله تردد از مسیرهای عریض خیابان و ... نکاتی را بیان نمود.
گفتنیست این نشست مصوباتی در پی داشت و پس از جلسه فنی تخصصی مناسب سازی ،بازدید میدانی توسط تمامی اعضاء حاضر در جلسه از ۲ خیابان پر تردد شهرستان فردیس که مناسب سازی قابل قبولی شده بود بازدید بعمل آمد و همچنین از خیابان انبار نفت جهت عدم تردد راحت افراد دارای معلولیت به همراه یکی از این عزیزان بازدید بعمل آمد که مقرر شد شهرداری فردیس طرح ایمنی و ترافیک در این خصوص ارائه تا در جلسه فنی سال آتی مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 103736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد