دعوت مدیرکل بهزیستی مازندران از مردم نیکوکار و نوعدوست استان برای مشارکت در پویش "عید تا عید"

دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران از عموم مردم برای مشارکت در اجرای پویش عید تا عید دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام این خبر گفت: به دلیل همنشینی ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳، پویش عید تا عید با هدف تامین بسته‌های معیشتی، پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی مازندران در راستای خدمت رسانی با حفظ کرامت و شان انسانی مددجویان تا عید سعید فطر در استان مازندران اجرا می شود.
مدیر کل بهزیستی استان تصریح کرد: در این زمینه با موسسات خیریه استان هماهنگی لازم صورت پذیرفته تا برای جذب حداکثری مشارکت از خیرین نیک اندیش در اجرای این پویش همانند سنوات گذشته در امور خیر و سنت حسنه کمک به همنوع، همراه و هم گام ما باشند.
این مسوول اظهارداشت: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را برای مشارکت در این پویش به شماره حساب  :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز نمایند.
وی یادآور شد: هم استانی های عزیز می توانند کمک های غیرنقدی خود را از طریق ادارات و مراکز تحت نظارت بهزیستی مازندران به افراد تحت پوشش این اداره کل اهدا کنند.
مدیرکل بهزیستی مازندران در پایان افزود: امید است مردم نوع‌دوست و نیکوکار دیار علویان با مشارکت خود در این پویش، ماندگارترین نعمت ها و برکت های مادی و معنوی را از یگانه آفریدگار هستی دریافت نمایند.

کد خبر 103648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد