به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت از طریق خط تلفنی ۱۱۱ ( مرکز سامد) برای پاسخگویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردم استان و جامعه هدف بهزیستی حضور پیدا کرد. مدیرکل بهزیستی مازندران پس از گفتگو با هم استانی های عزیز برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستانها و حصول نتیجه بررسی ها، دستورات لازم را صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد