شهرری | جلسه هم اندیشی  مراکز دولتی و مثبت زندگی

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مراکز دولتی و مثبت زندگی در جهت خدمت رسانی بهتر به مددجویان و توانخواهان، با حضور داود خادم مدیربهزیستی شهرستان ری، فاطمه غفارنژاد معاون توانبخشی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه  مدیر بهزیستی شهرستان ری  ضمن اشاره به اهمیت مراکز دولتی و مثبت زندگی و رویکرد اجتماع محور در تحقق اهداف سازمان بهزیستی، تاسیس مراکز مثبت زندگی را یکی از مهم ترین دستاوردهای سازمان بهزیستی دانست که نقش بسیار موثری در توزیع عادلانه خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه هدف ایفا می کنند.

 خادم در ادامه بر تعامل مراکزدولتی و مثبت زندگی با بهزیستی شهرستان ری جهت تسریع در رفع  مسائل جامعه هدف تأکید نمودوگفت : مراکز باید نقشی موثر در معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان در حوزه های مختلف به عموم مردم و گروههای مختلف جامعه هدف داشته باشند. تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانیم روند خدمت رسانی به مددجویان را تسهیل نماییم.

 وی هم چنین ضرورت دقت در ثبت و تکمیل آمار، پیگیری های منظم و استفاده حداکثری مددکاران اجتماعی از امکانات موجود، شناسایی فرصتها و ظرفیتهای منابع برون سازمانی جهت رفع مشکلات مددجویان را از دیگر برشمرد و بیان کرد: انجام بازدیدهای مستمر از منزل مددجویان تحت پوشش در مراکز مثبت زندگی و گزارش نویسی  دقیق راهگشای برنامه ریزی هدفمند و حل بسیاری از مشکلات مددجویان است و گزارش نویسی در حرفه مددکاری اجتماعی بسیار مهم و تاثیر گذار است چرا که ارائه گزارش شفاف و مستند از شرایط و وضعیت مددجویان می تواند در فرآیند خدمت رسانی و حمایت از جامعه هدف نقش موثری ایفا نماید.

شایان ذکر است : درپایان این برنامه از مسئولین مراکز دولتی، مثبت زندگی و تعدادی از مددکاران با اهداء لوح تقدیر شد.

کد خبر 103595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد