سومین کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی استان

دکتر منطقی محور اصلی کارزار را توجه به فضاهای تعاملی فرزندان و افرادی که با آنها معاشرت دارند عنوان کرد.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، سومین کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف مواد اعتیاد آور با موضوع والد آگاه، فرزند ایمن و با پیام اختصاصی "آیا می دانی الان فرزندت کجاست؟ " از ۱۵ لغایت ۲۵ اسفندماه بصورت هماهنگ در سطح استان برگزار می گردد.

مدیرکل بهزیستی استان در افتتاح این دوره از پویش با تاکید بر اهداف عملیاتی این کارزار مبنی بر پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیادآورگفت: اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و ارتقاء سطح آگاهی خانواده در زمینه پیشگیری از اعتیاد در این پویش مورد توجه است.

دکتر منطقی محور اصلی کارزار را توجه به فضاهای تعاملی فرزندان و افرادی که با آنها معاشرت دارند عنوان کرد و افزود: کارزار رسانه ای مذکور در استان بصورت هماهنگ از ۱۵ لغایت ۲۵ اسفند ماه و با استفاده از ظرفیت ابزارهای رسانه ای و مشارکت پذیری از موسسات و اعضاء تیم های اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد، در جهت اطلاع رسانی، آموزش و آگاه سازی والدین اجرا می شود.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از مهمترین ابزارهایی که می تواند در پیشگیری و مقابله با شیوع و سوءمصرف مواد مخدر مؤثر باشد، بکارگیری هوشمندانه و کارآمد رسانه های ارتباط جمعی است فلذا پخش نشان در صدا و سیما، انجام مصاحبه رادیویی و تلویزیونی، انتشار اخبار، توزیع بروشور، برپایی ایستگاه خیابانی، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی از اهم تعاملات اداره کل بهزیستی استان در راستای اجرای کارزار موضوع والد آگاه، فرزند ایمن می باشد.

کد خبر 103572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد