دعوت مدیر کل بهزیستی خوزستان به حضور پرشور در انتخابات

️مدیرکل بهزیستی خوزستان با صدور بیانیه ای از تمامی مردم ولایت مدار و فهیم استان خوزستان علی‌الخصوص خانواده بزرگ بهزیستی جهت حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت به عمل آورد.

بسمه تعالی

انتخابات قوی و پُرشور یکی از ارکان اداره‌ی درست کشور است(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی از عرصه های باشکوه تجلی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت خود و ساخت ایران قوی و تجلی پای بندی ایرانیان به اهداف و آرمان‌های بلند و تمدنی انقلاب و نظام اسلامی است.

مشارکت قوی در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، مجلسی قوی را تشکیل خواهد داد که موجب صیانت از حقوق مردم و قانونگذاری صحیح  می شود و در سایه مشارکت حداکثری است که می‌توان از مجلس به وجود آمده مطالبه‌گری کرد و نظارت عام بر مجلس شورای اسلامی در همین راستا انجام خواهد شد، همانگونه که مقام معظم رهبری 《مد ظله العالی 》فرمودند: «مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی کلمه و امنیت انتخابات چهار خصوصیت انتخابات اسفند ماه است.».

بی شک یازدهم اسفندماه ملت آگاه و همیشه در صحنه استان با حضور آگاهانه ، پرشور و گسترده خود در  انتخابات بار دیگر حماسه ای بزرگ خواهند آفرید تا برگ زرینی باشد که بر اوراق دفتر افتخارات این مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی  افزوده گردد.

 در این برهه حساس تاریخی خانواده بزرگ بهزیستی،افراد دارای معلولیت و مددجویان و کارکنان بهزیستی استان  نیز همگام با مردم ولایت مدار استان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‏‌های رأی، بار دیگر با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت نموده و ضمن خنثی سازی توطئه های اسکتبار جهانی ،حماسه ملی دیگری را رقم خواهند زد.

 مهران کریمیان

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 103398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد