باید زمینه استفاده نسل جوان میادین پاراالمپیک از نتایج اقدامات علمی – کاربردی فراهم شود

مراسم گرا میداشت روز جهانی و هفته ملی پارالمپیک با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان ، مدیر کل امور بانوان استانداری ، مدیر کل اداره ورزش و جوانان ، مسئولین هیات های ورزشی استان ، ورزشکاران و مسئولین مراکز تحت نظارت در محل سالن شهید نشاط بهزیستی استان کرمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با ابراز خرسندی از حضور درجمع صمیمانه ورزشکاران و مدال آوران معلول استان کرمان گفت : مناسبت هایی همچون روز جهانی پارالمپیک فرصت مناسبی است تا به استعدادهای مدال آوران و قهرمانان پی ببریم و زمینه رشد و پیشرفت آنان را بیش از پیش فراهم کنیم .

صادق زاده با اشاره به استفاده حداکثری مدال آوران و قهرمانان این عرصه از ظرفیت هایی که حتی ممکن است محدود باشد ؛ اظهار داشت : دستیابی به سکوهای قهرمانی و عنوان های جهانی توسط افراد دارای معلولیت از همت ، تلاش خستگی ناپذیر این گروه ها نشان دارد که با عزم جدی ، از امکانات محدود بیشترین استفاده را می برند.  
وی توانمندیهای افراد دارای معلولیت در عرصه های مختلف اجتماعی – علمی – فرهنگی و ورزشی  را در افزایش نشاط و شادابی اجتماعی تاثیرگذار دانست و افزود : مدیران نیز باید برای فراهم شدن فرصت های برابر هم افزایی و همراهی داشته باشند.
مدیر کل بهزیستی با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه هایی ، بهترین فرصت برای آغاز اقدامات علمی و کاربردی است ؛ گفت : با طراحی اقدامات علمی – کاربردی ، نسل جوان در میدان های پارا المپیک باید بتوانند از نتیجه این اقدامات علمی و کاربردی استفاده کنند.  
گفتنی است در پایان مراسم از قهرمانان پاراالمپیک قدر دانی شد.

کد خبر 10333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد