جلسه فی مابین اداره کل بهزیستی با سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی

جلسه فی مابین اداره کل بهزیستی استان و سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان با هدف کمک به افزایش هم افزایی بین دو سازمان در راستای خدمت به جامعه هدف سازمان بهزیستی در زمینه معافیت از خدمت مددجویان بهزیستی و استفاده از معافیت ماده ۶ و ماده ۴۴ و کفالت با حضور فرمانده وظیفه عمومی استان و معاون و کارشناسان و مدیرکل بهزیستی، معاونین توانبخشی و امور اجتماعی، رئیس بهزیستی شهرستان سنندج و کارشناسان کمیسیون معافیت سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه حسین رسولی مدیرکل بهزیستی ضمن خوش‌آمدگویی به سرهنگ عزیزی و همکاران ایشان از همکاری صمیمانه با جامعه هدف بهزیستی تشکر کرده و خواستار تعامل بیشتر کارشناسان با معلولین دچار معلولیت مضاعف شد.

سرهنگ عزیزی ضمن تشکر از میزبانی بهزیستی اظهار داشت: حوزه وظیفه عمومی نهایت همکاری را با جامعه هدف سازمان بهزیستی داشته و من بعد هم همکاری ها بهتر خواهد شد.

در پایان جلسه مقرر گردید مشمولین غایب تحت پوشش سازمان بهزیستی ظرف حداکثر دوماه با پیگیری مددکاران بهزیستی تعیین تکلیف شوند و مقرر گردید معلولینی که توانایی مراجعه به پلیس ۱۰+ را جهت پیگیری وضعیت نظام وظیفه را ندارند تیمی متشکل از نظام وظیفه و بهزیستی به منزل وی مراجعه و کارهای وی را انجام دهند و افرادی که توانایی مالی برای این کار را ندارند هزینه توسط بهزیستی تأمین گردد.

جلسه فی مابین سازمان بهزیستی با سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی

جلسه فی مابین سازمان بهزیستی با سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی

جلسه فی مابین سازمان بهزیستی با سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی

کد خبر 103112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد