تشریح اقدامات بهزیستی در حوزه توانمندسازی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان با حضور در استودیوی برنامه پرس و جو شبکه جهانبین به تشریح اقدامات بهزیستی در حوزه توانمندسازی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مهشید سلیمانی با اشاره به آغاز ثبت نام اولین آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت، گفت: برگزاری آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در کشور ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳  به منظور جذب و بکارگیری چهار هزار و ۳۲۶ نفر در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود و این آزمون فرصتی استثنایی برای جذب و بکارگیری افراد دارای معلولیت در دستگاه های اجرایی سراسر کشور است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی در حوزه های اشتغال و مسکن طی چند سال گذشته اقدامات موثری انجام داده است و استان چهارمحال و بختیاری در این دو حوزه  بالاتر از تعهد جزء استانهای پیشگام بوده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان در ادامه با اشاره به اهمیت مناسب سازی فضاهای عمومی جامعه جهت تردد افراد دارای محدودیت افزود: با توجه به اینکه امروزه علاوه بر معلولان، جانبازان و سالمندان و برخی بیماران با شرایط خاص در خصوص مناسب سازی با مشکل مواجه هستند، ضرورت این مسئله بیشتر می شود.

وی ادامه داد: آموزش به شهرداری ها و دستگاه های مربوطه درخصوص قوانین و مناسب سازی معابر مورد تاکید است و عدم رعایت قوانین و اجرای وظایف، ترک فعل و تخلف محسوب می شود و دستگاههای اجرایی استان باید نسبت به مناسب سازی اماکن ورزشی و ساختمان های اداری اقدام کنند.

کد خبر 102988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد