مرکز فرزندان آسمانی یزد میزبان معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی یزد، محمد عباسی؛ معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور به همراه علی اکبر عزیزی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رضا ابهت؛ مدیر کل بهزیستی استان یزد و جمعی از مسئولین استانی از مرکز فرزندان آسمانی یزد بازدید نمودند.

عباسی در این بازدید از خدمات و فعالیت‌های این مرکز که پناهگاه کودکان و نوجوانان معلول ذهنی و جسمی بی سرپرست است تقدیر کرد و از کمک‌های خیرین و مردم به این مرکز سپاس‌گزاری نمود.
 وی گفت: این مرکز نشان‌دهنده همدلی و همکاری مردم و دولت در حمایت از معلولین است که مایه افتخار ماست. ما موظفیم از این مراکز حمایت کنیم و نیازهای آن‌ها را برآورده کنیم.
در این بازدید معلولین  مرکز با اجرای سرودی از مهارت‌های خود رونمایی  کردند.
گفتنی است؛ مرکز فرزندان آسمانی یزد یک موسسه خیریه است که از کودکان و نوجوانان معلول ذهنی و جسمی بی سرپرست نگهداری می‌کند. 
این موسسه در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و در حال حاضر ۸۰ نفر را در بخش‌های مختلف آموزشی، درمانی، توانبخشی و روانشناسی پشتیبانی می‌کند. 
این مرکز با کمک‌های مردمی و خیّرین اداره می‌شود و همچنین از حمایت مسئولان استانی و شهری برخوردار است و یکی از نمونه‌های موفق در زمینه مراقبت از معلولین و نیازمندان است که باعث افتخار استان یزد است.

کد خبر 102939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد