اسلامشهر | جلسه توجیهی و تبیینی ارتقا مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

جلسه توجیهی و آموزشی ارتقا مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور ریاست اداره بهزیستی، مسئول حراست و کلیه مدیران مراکز نگهداری روزانه و شبانه روزی سالمندان، مراکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی و مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد تحت نظارت در سالن اجتماعات اداره بهزیستی اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، حمیدرضا جعفریان در این جلسه گفت :موضوع انتخابات و مشارکت آحاد مردم و شرکت حداکثری مردم بسیار مهم و  حائز اهمیت است و در این خصوص طی هماهنگی های صورت گرفته با ستاد انتخابات شهرستان حدود ۸ صندوق سیار اخذ رأی جهت حضور در مراکز فوق به ویژه  مراکز نگهداری سالمندان روزانه وشبانه  و مراکز اقامتی میان مدت  ترک اعتیاد  تهیه و  آمادگی لازم بمنظور دریافت و اخذ آرا از جامعه هدف سازمان بهزیستی فراهم می باشد.

جعفریان افزود : مدیران مراکز فوق بایستی طبق آیین نامه ها و بخشنامه های موجود در حوزه انتخابات بایستی کاملا قانونمند بوده تا هیچ گونه تخلفی در این موضوع مهم صورت نگیرد.

در  پایان مدیران مراکز مذکور  نیز پس از پرسخ و پاسخ هایی در جلسه ضمن آمادگی کامل در جهت همکاری با عوامل صندوق های سیار اخذ رای برای برگزاری هر چه پر شور تر برای این دوره از انتخابات سالم را اعلام کردند.

کد خبر 102932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد