گزارش تصویری| نشست شورای اداری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

سه شنبه 1402/12/1 نشست شورای اداری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت جذب اعتبارات هزینه ای سال 1402 و پیگیری مصوبات جلسات قبل با حضور مدیرکل، اعضای شورای معاونین، مسئولان دفاتر ستادی و روسای ادارات شهرستان‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/عصر سه شنبه 1402/12/1 نشست شورای اداری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل، اعضای شورای معاونین، مسئولان دفاتر ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها در سالن شهید علیزاده بهزیستی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه روسای بهزیستی شهرستانها گزارشی از عملکرد و فعالیتهای صورت گرفته ، چالشها و نیازمندیهای خود را بیان کردند.

در ادامه  معاونین و مسئولان  بهزیستی استان ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده و بیان انتظارات ، گزارشی از عملکرد سال 1402 و برنامه های  پایانی خود در اسفند ماه را ارائه کردند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پیگیری شبانه روزی مطالبات جامعه هدف با حفظ کرامت آنها بیان کرد: امید آفرینی و ایجاد انگیزه در مددجویان و معلولان توسط مددکاران باید از اهداف اصلی مجموعه بهزیستی استان باشد.

اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان در پایان ضمن جمع بندی مصوبات جلسه و تشکر از زحمات همکاران در طول سال جاری با تاکید بر جذب اعتبارات در ماه پایانی سال اقدام و به جد مورد پیگیری قرار گیرد

ایشان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در 11 اسفند ماه سالجاری افزودند حضور پرشور مسئولین بهزیستی استان،  روسای محترم شهرستانها ،کارکنان ،جامعه هدف باعث تحکیم  مردم سالاری دینی است و همه کارکنان را به مشارکت پرشور ترغیب و تشویق نمودند.

کد خبر 102836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد