شهریار | برگزاری جلسه توجیهی جهاد تبیین با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

طی جلسه ای با حضور ناصر نیک افشار رئیس رئیس اداره و مسئولین، پرسنل و جامعه هدف بهزیستی شهرستان شهریار، پرسنل و مدیران مراکز مثبت زندگی و جمعی از مددجویان در محل سالن اجتماعات نشست توجیهی جهاد تبیین با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان  شهریار با اشاره به اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت : حضور مردم در صحنه انتخابات به منزله مشارکت در سرنوشت و آینده کشور است و همگان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند و تلاش نمایند تا برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام همت خود را بکار گیرند که وظیفه دینی و از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

 نیک افشار در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: طبق آئین نامه ها و بخش نامه های موجود در حوزه انتخابات باید کاملا قانونمند حرکت نماییم تا در حوزه اداری هیچگونه تخلفی صورت نگیرد و افراد متخلف نتوانند از جامعه هدف بهزیستی سوء استفاده انتخاباتی نمایند که در صورت مشاهده این موارد به فوریت نسبت به گزارش آن به حراست اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات باعث ایجاد حس همدلی و یکپارچگی در بین ملت شده شرکت در انتخابات پیش رو را وظیفه هر ایرانی در مقابل کشور خود دانست و افزود:حضور و شرکت حداکثری پرسنل این مجموعه و خانواده محترمشان در انتخابات پیش رو و انتخاب افراد اصلح باید جز اولویت های امروز پرسنل باشد.

در ادامه جلسه منصور قره باغی روانشناس حوزه پیشگیری این اداره با بیان اهمیت مشارکت اجتماعی پرسنل درانتخابات افزود: همچنانکه مشارکت همه اعضای خانواده در روند بهبود وسلامت خانواده موثر است مشارکت همه افراد در انتخاب فرد اصلح در بهبود و ساخت کشوری آباد نیز مثمر ثمر خواهد بود.

کد خبر 102798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد