شهرری | برگزاری دومین کارگاه آموزشی ارتباط موثر ویژه بانوان

دومین کارگاه آموزشی مهارت برقراری ارتباط موثر با همسر ویژه بانوان درپایگاه بسیج امام علی (ع) شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، دومین جلسه آموزشی با موضوع مهارت برقراری ارتباط با همسر، آموزش شیوه گفتگو مناسب با همسر جهت حل مشکلات ویژه بانوان با همکاری بسیج و معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان ری درپایگاه بسیج چهارده معصوم این شهرستان برگزار شد.

مشاور و کارشناس حوزه پیشگیری  در این زمینه گفـت :این کارگاه تحت عنوان «ارتباط موثر با همسر» نامگذاری شده است وهدف از برگزاری این کارگاه، آشنا کردن مخاطبان با نحوه ی ارتباط مؤثر با همسر و عوامل تسهیل کننده و بازدارنده آن می باشد.

وی ادامه داد :در این کارگاه از طریق پرداختن به موضوعاتی از قبیل آشنائی با مهارت ارتباط موثر، آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر ارتباط زوجین، آشنایی با انواع ارتباط کلامی و غیرکلامی، آشنایی با گوش دادن فعال، آشنایی با مهارت همدلی و آشنایی با سبک های ارتباطی آموزشهای لازم به شرکت کنندگان داده شد و یاد گرفتند چگونه پیام هایشان را به صورت کامل، درست و صحیح به همسرانشان منتقل کنند و نیازها و خواسته های همسرانشان را نیز به درستی دریافت کنند.

کارشناس حوزه پیشگیری  در پایان اشاره کرد :با آموختن این مهارت ها، همسران نه تنها دچار سوء فهم یا سوء تفاهم کم تری با همسرشان می شوند، بلکه با گوش سپردن و همدلی با آنها، مشکلات گذشته شان را نیز حل خواهند نمود.

کد خبر 102721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد