برگزاری دائمی جشنواره های ورزش روستایی و بازی های بومی محلی افراد دارای معلولیت

مدیرکل دفتر پیشگیری از معلولیت ها و تلفیق اجتماعی از برنامه ریزی برای برگزاری دائمی جشنواره های ورزش روستایی و بازی های بومی محلی افراد دارای معلولیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر صفاری فرد در آیین افتتاحیه مرحله دوم رقابت های کشوری جشنواره که برای نخستین بار توسط سازمان بهزیستی کشور برگزار می شود گفت: نگاه سازمان در بخش توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) تلفیق اجتماعی و حضور افراد دارای معلولیت در عرصه های مختلف فعالیت های اجتماعی من جمله رقابت های ورزشی معطوف بوده است. و از اینرو با رایزنی هایی که با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بازی های بومی و محلی انجام گرفته است. این رقابت ها سال جاری در سطح شهرستان و استان برگزار شده و در بهمن ماه شاهد برگزاری رقابت های کشوری در بابلسر در دو بخش مردان و زنان هستیم.

افروز صفاری فرد در ادامه افزود: با توجه به تجربه خوب برگزاری این دوره قصد آن را داریم که در سال آتی این جشنواره ورزشی را با ارتقاء کیفیت در روستاهای کشور و نگاه توانبخشی مبتنی بر جامعه و جلب مشارکت از سایر سازمان ها و نهادهای کشور برگزار کنیم.

گفتنی است این جشنواره که در بخش زنان از ۱۴ لغایت ۱۷ بهمن ماه برگزار شد و هم کنون در بخش مردان در ۶ رشته از ۲۷ لغایت ۳۰ بهمن ماه در اردوگاه فرهنگی و ورزشی شهید عظیمی بابلسر شاهد رقابت بیش از ۱۸۰ شرکت کننده از سراسر کشور است.

کد خبر 102684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =