فیروزکوه | با هم ببینیم | اجرای پویش ملی وصال یار

رئیس بهزیست شهرستان فیروزکوه، از اجرای طرح ملی پویش وصال یار به نیت تامین کمک هزینه جهیزیه مددجویان بهزیستی و زمان برگزاری این پویش راتا۶اسفندهمزمان با میلاد حضرت قائم اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران علی اصغر عموزاده : به شیوه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و گفت: خیرین شهرستان فیروزکوه می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره بهزیستی نسبت به حمایت‌های خود از۱۲ زوج جوان  تحت پوشش بهزیستی اقدام کنند.

عموزاده:  در پایان شماره حساب و شماره کارت جهت واریز نقدی را به شرح زیر اعلام نموده و گفت کمک های خیرین این شهرستان نیک اندیش حتی با مبالغ اندک نیز قطعا زمینه ی تامین وسایل و شروع زندگی زوج های جوان تحت حمایت بهزیستی شهرستان فیروزکوه را فراهم خواهد کرد. شرکت‌کنندگان در این پویش که مایل به مشارکت حضوری نیستند، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۲۳* یا واریز به شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷و با شناسه ۳۰۲۳۱۳۱۵۷۴۱۳۲۴۳۸۵۵۴۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ نسبت به واریزهای نقدی خود اقدام کنند. و علاقمندان به شرکت در طرح ملی پویش «وصال یار» برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره حوزه مشارکت‌های بهزیستی شهرستان فیروزکوه  ۰۲۱۷۶۴۴۵۰۰۹ و۰۲۱۷۶۴۴۷۸۶۰تماس حاصل کنند.

کد خبر 102674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد