تقدیر از سازمان بهزیستی در بخش پویش رسانه ای و تبلیغاتی جشنواره امتداد

در آئین پایانی نخستین دوره جشنواره ملّی روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از سازمان بهزیستی کشور در بخش پویش رسانه ای و تبلیغاتی و از بهزیستی استانهای کشور در چند بخش تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از مرکز روابط‌‎عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملّی روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، «علی محمد قادری» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، «مهدی رضوی‌کیا» رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع فرهنگی‌ورزشی تلاش برگزار شد.

در این مراسم در بخش پویش رسانه ای و تبلیغاتی از روابط عمومی بانک رفاه کارگران و روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور تقدیر شد. همچنین در بخش استانی این بخش بهزیستی استان آذربایجان شرقی دوم شد.

 در بخش انتشارات و تبلیغات در سطح استانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان و اداره‌کل بهزیستی استان فارس به صورت مشترک اول، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان و اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی به‌صورت مشترک سوم شدند.

در بخش عکس و در سطح استانی از اداره‌کل بهزیستی استان کردستان به‌عنوان رتبه دوم تقدیر شد.

در بخش کلیپ استانی روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان فارس دوم  شد.

در بخش تولیدات موشن‌گرافیک استانی روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی به‌عنوان رتبه دوم شناخته شد.

در بخش تولید محتوای رسانه‌ای(خبر، گزارش، یادداشت و مصاحبه)  روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی حائز رتبه سوم شد.

در بخش پاسخگویی رسانه‌ای از روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان فارس تقدیر شد.

کد خبر 102628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد