توانمندسازی و صیانت اجتماعی از مصرف کنندگان و بهبود یافتگان مواد مخدر از مهمترین دغدغه های بهزیستی است

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: الحاق اجتماعی و بازپیوند اجتماعی باید در بسیاری از برنامه ها مورد توجه قرار گیرد و در مقوله اعتیاد این نگاه باید دوچندان باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در آیین افتتاح مرکز توانمندسازی و صیانت اجتماعی از بهبود یافتگان " کلبه رهایی امید فردا " در شهرستان آمل، گفت: باعث خرسندی است که در مقوله اعتیاد یک همدلی و همگرایی بین مسوولین در قسمت های اثرگذار استان همانند؛ استانداری، سپاه پاسداران، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دادستانی ها، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداریها، نیروی انتظامی، و ... وجود دارد.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه در استان مازندران همه همدل و همسو در امر پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی فعالیت دارند، افزود: معضل اعتیاد وجوه بسیار متعددی دارد و درمان آن نیز به همین شیوه است.

وی مساله توانمندسازی و صیانت اجتماعی از مصرف کنندگان و بهبود یافتگان را از مهمترین دغدغه های سازمان بهزیستی برشمرد و تصریح کرد: الحاق اجتماعی و بازپیوند اجتماعی باید در بسیاری از برنامه ها مورد توجه قرار گیرد و در مقوله اعتیاد این نگاه باید دوچندان باشد.

دکتر بریمانی ادامه داد: بهزیستی مازندران در سال گذشته ۲۰ درصد از سهمیه تسهیلات اشتغالزایی را جهت حمایت از توانمندسازی و پایداری اقتصادی به بهبود یافتگان اعتیاد اختصاص داد.

مدیر کل بهزیستی مازندران هدف از افتتاح مرکز توانمندسازی و صیانت اجتماعی از بهبود یافتگان در شهرستان آمل را آموزش مهارت های زندگی، آماده سازی شغلی و تسهیل شرایط بازگشت به خانواده و جامعه برای بهبود یافتگان بی بضاعت واجد شرایط عنوان کرد.

کد خبر 102557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد