تجلیل سرپرست بهزیستی گیلان از کارکنان جانباز بهزیستی گیلان

صبح روز بیست و پنجم بهمن ماه، همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، « آریا طوفانی » سرپرست بهزیستی گیلان از کارکنان جانباز بهزیستی استان در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان در نشست تقدیر از جانبازان شاغل در بهزیستی استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، حضور جانبازان در بهزیستی را موجب افتخار و عزت سازمان برشمرد و افزود: جانبازان با رشادتها و فداکاری خود امانتی بس گرانبها همچون ارزشهای انقلاب اسلامی را بدست ما سپرده اند و بر همه ی ما وظیفه است تا در معیت جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در مسیر درست گام برداریم واین ارزشها را به آیندگان انتقال دهیم.

وی در خاتمه این نشست؛ تأسی ایثارگران و رزمندگان در جبهه های دفاع مقدس به ائمه اطهار و حضرت ابوالفضل (ع) را نمونه ای از ارزشهای اسلامی خواند و گفت: فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز فرصتی مناسب برای قدردانی از جانبازان عزیز است و امیدواریم تا بتوانیم همواره رهرو خوبی در مسیر عمل به ارزش های انقلاب اسلامی باشیم.

همچنین در پایان این نشست سرپرست بهزیستی گیلان از کارکنان جانباز بهزیستی گیلان با اهدای هدایا و لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

کد خبر 102501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد