مریوان / جلسه جذب حداکثری مشارکت خیرین در پروژه های مسکن

در راستای اجرای نامه مدیر کل بهزیستی ،به جهت جذب خیرین برای تکمیل پروژه های مسکن در دست احداث سازمان بهزیستی ،جلسه ای با حضور رئیس ، کارشناس حوزه مسکن اداره بهزیستی شهرستان مریوان و بیگرد کریمیان ،از خیرین فعال شهر مریوان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، پروین اخدر رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان با بیان این مطلب که شهر مریوان از دیرباز به انفاق و کمک به مستضعفان و نیازمندان شهرت یافته گفت: اثر قدمهای خیرین و تلاشگران این حوزه باقی مانده و خواهد ماند.

اخدر همراهی و همیاری خیرین فعال و دلسوز این شهر را در کمک به جامعه هدف بسیار موثر و مفید دانست .

در ادامه کریمیان از خیرین فعال شهر مریوان ضمن اشاره به اقدامات و مساعدت‌های صورت گرفته از جانب مجموعه خیرین این شهر بیان کرد همکاری دو جانبه نهادهای حمایتی با خیرین و شناسایی افراد مستحق و واجد شرایط ،موجبات توزیع عادلانه کمک های مردمی را فراهم می آورد .

در ادامه، برهان دستیار کارشناس حوزه مسکن بهزیستی شهرستان ،یک نمونه از پرونده های خانواده دومعلولیتی که موفق به اتمام مسکن در حال ساخت خود نشده اند و واجد شرایط حمایت نیز می‌باشد را ارائه نموده و به جهت کمک و مساعدت در اتمام ساخت آن صحبت شده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

کد خبر 102473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد