برگزاری جشن  بزرگ انقلاب با حضور خانواده بزرگ بهزیستی و مددجویان در استان بوشهر

جشن باشکوه خانواده بزرگ بهزیستی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و اعیاد شعبانیه با محوریت (مشارکت انقلابی) با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست، معاونین بهزیستی استان، مهدی عابدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بوشهر، سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر و مسئولین نظامی در سال شهید باهنر دانشگاه علوم پزشکی شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این آیین دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین ایام الله دهه مبارک فجر، خدمت کردن به جامعه هدف بهزیستی را باعث افتخار دانست و اظهار داشت: خدماتی که در این راستا به جامعه هدف در بخش های حمایتی و تخصصی صورت می گیرد با نگاه ویژه و برنامه ریزی مدوّن و با حضور کارشناسان خدوم و تخصصی صورت می گیرد و امید به خدا با روند بهتر و جامعتر به این عزیزان خدمات بهتر صورت خواهد گرفت.

عزیزنژاد افزود: درصدد هستیم از فرصتهای خاصی که استان بوشهر از آن بهره مند هست در بحث ظرفیتهای صنایع نفت گاز و مسولیتهای اجتماعی بتوانیم در ارائه خدمات به جامع هدف قدمهای بزرگی برداریم.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به حضور فعال جامعه هدف بهزیستی در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در میادین ملی و بین المللی پرداخت و تصریح کرد: عزیزان توانیاب بوشهری بارها باعث موفقیت در همه زمینه ها شدند که به حمدلله این مسیر همچنان ادامه دار هست و به همین دلیل ما به همت بلند این عزیزان افتخار می کنیم.

دکتر عزیزنژاد در پایان با توجه به در پیش بودن انتخابات در سطح کشور از مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان خواست تا با حضور خود در پای صندوقهای رای نسبت به انتخاب فرد صالح به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جهت مدافع حقوق جامعه هدف بهزیستی و از این فرصت بدست آمده اقدام نمایند.

مهدی عابدی معاون سیاسی امنیتی فرماندار بوشهر نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از حضور پرشور مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: مردم با غیرت و سرافراز ایران با حضور پر رنگ خود یک حماسه عظیم و غرور آفرین ایجاد کردند.

برگزاری جشن  بزرگ انقلاب با حضور خانواده بزرگ بهزیستی و مددجویان در استان بوشهر

عابدی در ادامه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از مردم خواست تا یک بار دیگر تجلی حضور خود را در ۱۱ اسفند و معرفی نماینده اصلح و منتخب خود به مجلس شورای اسلامی است به معرض نمایش بگذارند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بوشهر در پایان به حضور فعال این مجموعه در انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد: تعداد ۱۴۵ صندوق ثابت و سیار اخذ رای پیش بینی شده که در بخش های مختلف شهرستان بوشهر حهت اخذ رای مردم حضور فعال خواهند داشت.

شایان ذکر است در پایان این آیین به نفرات برگزیده و موفق توانیابان در عرصه های ورزشی، علمی و فرهنگی با اهداء لوح تقدیر از این عزیزان تجلیل گردید.

کد خبر 102465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد