پیام قدردانی سرپرست بهزیستی گیلان از حضور پرشور خانواده بزرگ بهزیستی استان در راهپیمایی ۲۲بهمن

« آریا طوفانی » سرپرست بهزیستی گیلان، طی صدور پیامی از حضور پرشور جامعه هدف معزز و کارکنان خدوم بهزیستی گیلان در راهپیمایی ۲۲بهمن قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

وَأُخرَیٰ تُحِبُّونَهَاۖ نَصرٞ مِّنَ ٱللَّهِ وَفَتحٞ قَرِیبٞۗ وَبَشِّرِ ٱلمُؤۡمِنِینَ

و نعمت دیگری که آن را دوست می دارید، یاری و پیروزی نزدیک از جانب پروردگار است و اهل ایمان را به این نعمتها بشارت ده
(سوره صف آیه ۱۳)

انقلاب اسلامی ایران به برکت حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار در تمامی عرصه ها، چهل و پنج ساله شد و شعار ایران استوار و مقاوم را در سالگرد پیروزی انقلاب با صدایی بلند و رسا طنین‌انداز کرد.  

سپاسگزار خدای عزوجل هستیم که برکات انقلاب اسلامی را در صفحه پهناور ایران عزیزمان گسترانید تا همگان تحت لوای نام مقدس حضرت « الله » بیرق کشور ایران اسلامی را به پاداریم.

به راستی که هم صدایی جامعه هدف معزز و کارکنان خدوم بهزیستی گیلان در راهپیمایی و جشن باشکوه ۲۲ بهمن در کنار سایر ملت شریف ایران، موجب فخر و افتخار گردید.

کارکنان خدوم  و جامعه هدف معزز بهزیستی گیلان همراه و همگام با سایر هموطنان عزیز و با همان شور و هیجان سال‌های آغازین انقلاب اسلامی، با حضور چشمگیر در مسیرهای راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)  بیعتی دوباره کردند. 

اینجانب بر خود وظیفه می دانم، از حضور پرشور و انقلابی جامعه هدف عزیز و کارکنان خدوم بهزیستی گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرده و امیدوارم با همراهی و مشارکت یکدیگر پرچم انقلاب اسلامی را با دست توانای مقام‌معظم رهبری(مدظله‌العالی) به دستان پربرکت حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بسپاریم.

کد خبر 102367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد