رباط کریم | برپایی میز خدمت در مسجد فاطمه الزهرا (س) آلارد

میز خدمت با حضور مسئولین شهرستان رباط کریم در شهرک آلارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، با هدف تسهیل در دیدار رو در روی مردم با مسئولین و ارائه خدمت صادقانه و بدون واسطه، میز خدمتی با حضور بهادر مهکی رئیس بهزیستی، امید احمدی فرماندار رباط کریم، ترابی امام جمعه، احمدعلیخان بخشدار، اسماعیلی معاون برنامه ریزی فرماندار و مدیران ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان عصر روز چهارشنبه‌ ۱۸ بهمن ماه در مسجد فاطمه الزهرا(س) آلارد برگزار شد.

بهادر مهکی، رئیس بهزیستی شهرستان رباط کریم در خصوص برپایی میز خدمت گفت: یکی از مهمترین اولویت های ما حضور در بین مردم و برداشتن فاصله‌ها با اقشار مختلف جامعه است چرا که قطعا با همفکری و همراهی مردم بسیاری از مشکلات با سرعت بیشتر رفع می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جلسات را تبادل نظر و ارائه راهکار درخصوص حل مسائل و مشکلات مردم عزیز عنوان کرد و بیان داشت: در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم و مرتفع نمودن مشکلات، مدیران و مسئولان شهرستان و بخش ها وظیفه دارند پاسخگوی این مطالبات باشند.

گفتنی است در این میز خدمت مردم در دیدار حضوری با فرماندار و مدیران شهرستان، مشکلات و مطالبات خود را مطرح  و در مقابل نیز اقدامات لازم برای بررسی و مرتفع شدن مشکلات آنها انجام شد.

کد خبر 102223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد