شهرری | برگزاری کارگاه  آموزشی تاثیر ورزش و تغذیه در بهبود عملکرد افراد بهبود یافته

کارگاه آموزشی تاثیر ورزش و تغذیه در بهبود عملکرد افراد بهبود یافته با حضور کارشناسان ، تیم های درمان بهبود و افراد بهبود یافته در سالن اجتماعات فداییان اسلام بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران ، زینب تقی نژاد کارشناس پیشگیری بهزیستی شهرستان ری در این مورد گفت : درکنارروشهای رایج درمانی، عوامل کمکی متعددی نظیر ورزش، موسیقی، کاردرمانی، حمایتهای خانوادگی وسایرموارد مشابه جود دارند که می توان آنها را به عنوان مجموعه ای ازعوامل«حمایت کننده»و یا به عبارت دقیق تر مداخالت روانی اجتماعی دردرمان اعتیادوماندگاری در درمان تلقی نمود.

وی ادامه داد :استفاده صحیح از این روش ها می تواند روند درمان را آسانتر و سریعتر نمایدو در عین حال با فراگیری«زندگی سالم و بدون وابستگی به مواد»ازعود به اعتیاد در افراد تحت درمان پیشگیری کند.

ورزش و فعالیت های بدنی مناسب در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های جسمانی، روانی و اجتماعی از جمله بیماری اعتیاد می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد و لذا استفاده  صحیح از آن در اغلب روشهای درمانی و برای تمامی معتادان در حال درمان مفید و موثر خواهد بود.

کد خبر 101907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد