ارتباط بدون واسطه با بیش از دو هزار نفر از افراد جامعه هدف از طریق میز خدمت بهزیستی

از ابتدای سالجاری پاسخگویی به مطالبات مردمی دو هزار ۱۹۱ نفر بدون واسطه و به صورت هفتگی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، سرپرست اداره کل بهزیستی با اعلام این خبر گفت: با هدف ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد میزخدمت بهزیستی از ابتدای سال به صورت مستمر تشکیل و به درخواستهای مراجعه کنندگان پاسخ داده است.

سلیمانی برگزاری ۱۳۵ برنامه میز خدمت مدیر کل و معاونین بهزیستی استان طی سالجاری، حضور در مرکز سامد ارتباطات مردم و دولت، حضور در محلات کم برخوردار، حضور در میز خدمت مصلی نماز جمعه و مساجد در سراسر استان توسط مسئولین ستادی و شهرستانی و ارتباط با مردم در سفرهای شهرستانی را مهم ترین اقدامات در راستای تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی و پاسخگویی به مردم عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌ مختلف خدمت‌رسانی از اهداف برپایی میز خدمت است. ️

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بیان داشت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۳۸ میز خدمت به صورت هفتگی در اداره پذیرش بهزیستی استان تشکیل شده که پاسخگویی به مطالبات دو هزار و ۱۹۱ نفر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از این تعداد افراد ملاقات شده در برنامه ریزی میز خدمت، ۹۰۵ نفر از جامعه هدف حوزه توانبخشی، ۵۶۹ نفر حوزه اجتماعی، ۱۶۴ نفر حوزه پیشگیری، ۳۷۸ نفر مباحث توانمندسازی از جمله اشتغال و مسکن و ۲۱۴ نفر هم نیاز به راهنمایی و ارجاع به سایر دستگاهها داشتند.

کد خبر 101823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد