پایگاه خدمات اجتماعی شهرستان فردیس افتتاح شد

آئین افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی با حضور "وجیهه محمدی فلاح" مدیر کل بهزیستی استان البرز و شورای معاونین، بخشدار، رئیس و اعضاء شورای شهر مشکین دشت و نماینده دادستان شهرستان فردیس در محل ساختمان شورای شهر مشکین دشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این آئین که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد،"وجیهه محمدی فلاح" ضمن تشکر از بخشدار و اعضاء شورای شهر مشکین دشت که مکان مناسبی را به همراه تجهیزات کامل،در اختیار کارشناسان پایگاه خدمات اجتماعی تحت نظارت بهزیستی فردیس گذاشتند تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه ضمن تشریح خدمات پایگاه اجتماعی در جمع حاضرین و در راستای حمایت های دولت مردمی دکتر رئیسی،در حمایت از افراد بی بضاعت و نیازمندان جامعه و مبارزه با فقر و تنگدستی، یکی از رسالت های مهم پایگاه خدمات اجتماعی را شناسائی جامعه هدف و خدمت رسانی و کنترل آسیب ها برشمرد و گفت: خدمات این پایگاه شامل شناسائی افراد در معرض آسیب است که این امر با همکاری بنیادهای خیریه و بسیج مردمی و نهادهای ذی ربط امکان پذیر می باشد.

مدیر کل بهزیستی البرز افزود:بعد از شناسائی افراد در معرض آسیب،ضمن ساماندهی،یکی دیگر از وظایف این پایگاه ارجاع موارد حاد آسیب به اورژانس اجتماعی و حمایت های نقدی و غیر نقدی و برگزاری کلاس های آموزشی و انگیزشی برای این افراد می باشد.

در پایان این جلسه از بخشدار ،رئیس و اعضاء شورای شهر مشکین آباد که بهزیستی فردیس را در این امر خدا پسندانه یاری نمودند با اهداء گل و لوح سپاس،تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 101753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد