اشتهارد | افتتاح و بهره برداری از بازارچه فرهنگی هنری بانوان سرپرست خانوار و کار آفرین

روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه و همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین سرپرست خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی شهرستان اشتهارد با حضور مهندس کردلو فرماندار، بهروز افشاری رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل فرهنگسرای کوثر افتتاح و مورد بازدید عموم علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این نمایشگاه انواع مواد غذایی،منسوجات و صنایع دستی و هنرهای تجسمی بانوان هنرمند و توانمند اشتهاردی از جمله بانوان سرپرست خانوار و مادران معلولین تحت پوشش بهزیستی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید شهروندان قرار گرفت. 
مهندس کردلو فرماندار اشتهارد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ،اظهار داشت:زنان غیور ایران اسلامی همواره پا به پای مردان سلحشور همواره در صحنه های مختلف توانمندی و غیرت ایرانی و اسلامی خود را نشان دادند و از جمله این صحنه ها دفاع مقدس بود که بانوان گرامی در پشت جبهه ها همواره پشتیبان رزمندگان عزیز بودند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه و بازارچه در ۴۰ غرفه و اشتغالزایی بیش از ۱۲۰ نفر از امروز کار خود را شروع کرده است و علاقمندان می‌توانند روزانه با مراجعه به فرهنگسرای ملاصدرا از این نوایشگاه بازدید نمایند.

کد خبر 101574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد