در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 60ویژه برنامه در بهزیستی کردستان اجرا می گردد

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: بیش از 60برنامه مشترک در بهزیستی استان و واحدهای تابعه همزمان در ده شهرستان به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، خدماتی، برپایی نمایشگاههای دستاوردهای جامعه هدف و نشست های تبیین و روشنگری و همچنین افتتاح پروژه های مسکن و واحدهای کسب و کار و مراکز غیردولتی اجرا می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان  ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : برای افتتاح مسکن و واحدهای کسب و کار و مراکز غیردولتی بالغ بر 760 میلیارد ریال توسط بخش غیردولتی،کمک های سازمان بهزیستی و تسهیلات بانکی هزینه شده است .

رسولی در ادامه افزود: در ایام الله دهه فجر ۵۱ واحد مسکونی به خانوارهای دارای دو عضو معلول و بیشتر و بانوان سرپرست خانوار به ارزش 430 میلیارد ریال با مشارکت خانوارهای تحت پوشش و کمک های بلا عوض بهزیستی واگذار می شود.

رسولی افزود: در حوزه اشتغال نیز ۸۸ پروژه اشتغالزایی و ایجاد اشتغال برای ۹۲ نفر در زمینه مشاغل خانگی ، کسب و کار و کارفرمایی و خویش فرمایی افتتاح می شود که بالغ بر 160 میلیاردریال توسط متقاضیان سرمایه گذاری و مبلغ 130 میلیاردریال نیزی تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت شده است.

حسین رسولی در ادامه اظهار کرد: دو مرکز غیردولتی نیز با عنوان مرکز روزانه اتیسم در شهرستان بیجار و مرکز شبانه روزی کودکان خیابانی در شهر سنندج با سرمایه گذاری بخش غیردولتی به ارزش 40 میلیارد ریال افتتاح می شود.

رسولی در پایان گفت:  اهداء ۱۵ سری جهیزیه با مشارکت خیرین ، کمک های سازمان بهزیستی و مشارکت مددجویان بیش از ۴ میلیارد ریال از برنامه های شاخص بهزیستی استان در دهه فجر می‌باشد.

کد خبر 101516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد