اسدآباد|تبریک رئیس بهزیستی شهرستان  به مناسبت آغاز دهه فجر

اکبر احمدی منش، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شهرستان اسدآباد متن پیام به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر» سوگند همیشه برپا و بر جای ازلی خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست.

«بهمن» ماه شوریدگان دلداده ای است که سرمست از کلام و پیام آن پیر می فروش، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر» را در همه جای این میهن شکوفاندند دهـه فجــر کلید گشاینده ی درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه «استقلال» و «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افقها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد. دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود. و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که: «دهه فجر، ‌ سرآغاز طلوع اسلام، ‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.»

در ادامه آقای احمدی بیان کرد: ۲۲ بهمن نه تنها نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات رژیم دیگر تلقی گردد. بلکه باید از آن به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد. اینجانب به نوبه خودم ایام فرخنده دهه فجر، ایام پیروزی خون برشمشیر و حق بر باطل را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و خصوصا خانواده بزرگ بهزیستی، خدمتگزاران و مددجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان به سوی افقهای روشن حرکت کنیم.

اکبر احمدی منش

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسد اباد 

کد خبر 101117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد