برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی خانواده محور و تجلیل از خدمات مددکاران در بهزیستی استان بوشهر

با هدف توانمند سازی خانواده محور و ایجاد فرصت های برابر به منظور دست یابی به منابع و ظرفیت های موجود جامعه، ارتقاء کیفیت زندگی، توانمندسازی پایدار و مشارکت فعال، کارگاه آموزشی توانمند سازی خانواده محور جهت کارشناسان بخش دولتی. مددکاران مراکز مثبت زندگی و به مناسبت روز مددکار و تجلیل از خدمات مددکاران، با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست و فرزانه فیروزی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان بوشهر در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این کارگاه آموزشی دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر به نقش مددکار و جایگاه ارزشمند آن در سطح جامعه پرداخت و اظهار داشت: مددکاری یک شغل مقدس است جون حضرت علی (ع) یکی از بزرگترین مددکار در جهان اسلام به شمار می رفت.

برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی خانواده محور و تجلیل از خدمات مددکاران در بهزیستی استان بوشهر

وی ضمن توصیه به مددکاران که خداوند این مسیر و خدمت به مردم را در راه آنان قرار داده است افزود: شما در این راه گره گشا و در مسیر خدمت به مردم تلاش می کنید چون این کار در نزد خداوند قادر و متعال اجر عظیم دارد.
سرپرست بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: کار مددکاری و خدمت به مردم را فرهنگ سازی و ادامه دهید و این رویه باید ادامه دار و پیوسته باشد.
دکتر عزیزنژاد در ادامه و در آستانه آغاز دهه مبارک فجر و یادآوری سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اشاره و یاد آور شد: امام خمینی (ره) بارها می فرمودند خدمت به محرومین و مستضعفین باید به صورت ویژه در دستور کار مسئولین قرار گیرد چون این اقشار در جامعه نیاز به توجه همه جانبه هستند و در این راستا شما مددکاران در راه خدمت به مردم قدم برمی دارید که جا دارد از شما تقدیر و تشکر نمایم.
عزیزنژاد در بخش دیگری از سخنان خود به رویدات مهم اجتماعی کشور و حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره داشت و تاکید کرد: حضور مردم فهیم و انقلابی ایران در پای صندوقهای رای باعث پشتوانه نظام انقلاب خواهد شد و مشارکت حداکثری، این پیام را خواهد داشت که مردم همیشه در همه عرصه ها پشتوانه انقلاب و رهبری خواهند بود و در این مسیر ما وظیفه داریم در مسیر انقلاب و اهداف شهدا مثل همیشه پای صندوقهای راِی حاضر شویم.
فرزانه فیروزی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان نیز در ابتدای این کارگاه آموزش گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مددکاری و خدمات تخصصی ارائه شده در دفتر امور خانواده و بانوان حوزه امور اجتماعی را ارائه داد.
شایان ذکر است در پایان از تعدادی از مددکاران بهزیستتی به مناسیت روز میلاد حضرت علی (ع) و روز مددکار با اهداء لوح تقدیر و هدیه توسط دکتر حیدر عزیزنژاد آز آنان تجلیل شد.
کد خبر 101035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد